Ο Αδάμ με την Εύα μασουλάνε το μήλο. Ξαφνικά σκάει μύτη ο Πανάγαθος και τους τσακώνει στα πράσα

Πανάγαθος (αυστηρά): Τι ‘ν’ αυτά; Τρώτε τον απαγορευμένο καρπό; Αδάμ; Πώς μπόρεσες; Φαντάζομαι ότι ξέρεις ήδη ποια θα είναι η τιμωρία σου…
Αδάμ (φοβισμένα): Δε φταίω εγώ Κύριε! Η Εύα με παρέσυρε! Αυτή η γυναίκα που μου έδωσες!
Πανάγαθος: Εύα, είναι αλήθεια αυτό;
Εύα: Αχ Κύριε, ξέρετε, να… Γυναίκα είμαι κι εγώ και παρασύρθηκα… Δε φταίω όμως… Το φίδι είναι που…

Πανάγαθος (πραγματικά οργισμένος): Δεν πιστεύω στ’ αυτιά μου!
Αντί να παραδεχτείς το λάθος σου και να μετανοήσεις, προσπαθείς να δικαιολογηθείς; Αυτό δε μπορώ να το συγχωρέσω! Θα πληρώσεις για τα σφάλματά σου με το ίδιο σου το αίμα!
Σηκώνει το παντοδύναμο χέρι του έτοιμος να στρέψει την οργή του στη Γυναίκα
Εύα (ικετευτικά): Αχ Κύριε! Σε παρακαλώ, σπλαχνίσου με! Δεν είναι δυνατό να καταφέρω να υπομείνω μια τόσο σκληρή τιμωρία!
Σ’ αυτό το σημείο, το σκηνικό αλλάζει και γίνεται χαρούμενο με ζωηρή μουσική που θυμίζει διαφημιστικό σποτ
Πανάγαθος ,χαμογελάει και χαιδεύει τη γενειάδα του: Μη στενοχωριέσαι κορίτσι μου! Η Θεία Κρίση τελευταία έχει πολύ εκμοντερνιστεί! Κάνουμε και ευκολίες πληρωμής δηλαδή!!! Σου επιτρέπω να πληρώσεις για τα σφάλματά σου σεμηνιαίες δόσεις χωρίς καν προκαταβολή!
http://infoparaskinio.blogspot.gr/2011/03/blog-post_8438.html