Αποκάλυψη 1:Γιατί δεν μπορείς και εσύ;


Τα άτομα στην κορυφή αυτής της επιχείρησης είναι άτομα συνηθισμένα που έχουν γίνει ασυνήθιστα ισχυρά σε όρους σχέσεων και υλικών επιτευγμάτων. Οι κορυφαίοι σε επιτυχία προέρχονται από όλα τα χρώματα, σχήματα, μεγέθη, επίπεδα μόρφωσης και εργασιακές προϋπηρεσίες.
Το μεγαλύτερο μάθημα είναι πως αν μπορεί η γραμμή αναδοχής σου να φτάσει στην κορυφή, τότε μπορείς και εσύ.


Αποκάλυψη 2 "Εάν περπατά σαν πάπια, και μιλά σαν πάπια, πιθανώς να είναι πάπια"


Εάν πετάει σαν αετός και ενεργεί σαν αετός, τότε είναι αετός: Οι μεγάλοι ηγέτες της γραμμής αναδοχής σου ήσαν ακατέργαστα διαμάντια τα οποία επεξεργάστηκαν στη διαδρομή. Παρατήρησε τους προσεκτικά. Τι σου αρέσει περισσότερο σε αυτούς; Πως ντύνονται; Ποιοι είναι οι τρόποι τους; Πόσο ειλικρινείς και φιλικοί είναι; Πως επικοινωνούν με τους άλλους;

Τι μπορείς να μάθεις από αυτούς; Τι συνήθειες και ενέργειες μπορείς να συναγωνιστείς; Τι κοινά σημεία έχετε

Τι τους κάνει ξεχωριστούς;


Αποκάλυψη 3: Αντιμετώπιζε την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη σαν ίσης σπουδαιότητας χαρακτηριστικά

Όταν ξεκίνησα τη Δικτύωση με επιτυχημένους διανομείς του Δικτυακού Μάρκετινγκ, παρατήρησα κάτι πράγματι αποκαλυπτικό. Είχαν περισσότερη διασκέδαση στις συναντήσεις από ότι είχαν τα περισσότερα άλλα παραδοσιακά στελέχη εταιριών. Οι προσωπικές τους συνήθειες είχαν την τάση να είναι υγιέστερες. Τα παιδιά τους ακολουθούσαν στις περισσότερες εκδηλώσεις, και παρατήρησα ότι και αυτά εξέπνεε ένα θετικό κλίμα. Και το πιο σημαντικό βέβαια, ότι οι σύζυγοι αντιμετωπίζοντας σαν ισότιμοι συνεταίροι, μοιραζόμενοι την αναγνώριση στις εκδηλώσεις και τα βραβεία. Αυτό είναι κάτι σπάνιο στον επιχειρηματικό κόσμο ή στον κυβερνητικό κόσμο. Η προσωπική ανάπτυξη που έχεις στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, με τους μήνες και τα χρόνια με άλλα άτομα που μοιράζεστε ίδιους στόχους και όνειρα, θα αξίζει περισσότερο από όλα τα υλικά περιουσιακά στοιχεία που θα αποκτήσεις μέσα από αυτό. Εάν μείνεις αφοσιωμένος και εμπλακείς σε ένα δίκτυο που σε καλλιεργεί, και ξοδέψεις ποιοτικό χρόνο με επιτυχημένα άτομα της αναδοχής σου, ποτέ δεν θα είσαι ο ίδιος ξανά. Σε ένα χρόνο το στυλ της ζωής σου θα έχει μια μόνιμη , θετική αλλαγή προς το καλύτερο. Αυτό από μόνο αξίζει κάθε απόρριψη και κριτική, κάθε συνάντηση που προσκαλείς και στην οποία εμφανίζονται μόνο 2-3 από όσους υποσχέθηκαν να έρθουν, και κάθε απογοήτευση και καθυστέρηση που θα γευθείς στην προσπάθεια; σου να κτίσεις το δίκτυο σου.

Αποκάλυψη 4: Η αξία πρέπει πρώτα να εσωτερικεύεται πριν πάρει υλική μορφή


Δεν έχω ποτέ συναντήσει κάποιο κορυφαίο δικτυωτή, που να μην ενδυναμώνει τις βασικές αξίες του, διαβάζοντας τα καλύτερα βιβλία προσωπικής ανάπτυξης ή ακούγοντας τα καλύτερα ακουστικά προγράμματα σε διαρκή βάση. Τα άτομα που διαβάζουν περισσότερο είναι και αυτά που επιτυγχάνουν περισσότερο, άσχετα με το τι επάγγελμα κάνουν. Τα άτομα του Δικτυακού Μάρκετινγκ παίρνουν διαρκή πνευματική τροφή από βιβλία και CDs. Βιβλία, CDs, newsletters, προγράμματα, on-line υπηρεσίες και σεμινάρια, είναι τα εργαλεία τους για το κτίσιμο μιας αυτοκρατορίας στο μυαλό σου. Διάβαζε τα προτεινόμενα από την γραμμή αναδοχής σου βιβλία. Άκουγε όσα βιβλία υπάρχουν σε CDs ή υλικό που υπάρχει σε CDs στο αυτοκίνητο σου, όταν ασκείσαι ή κάνεις πράγματα που δεν απαιτούν την συγκέντρωση σου. Διάβαζε βιογραφίες ατόμων που ξεπέρασαν σημαντικά εμπόδια. Θα λάβεις έτσι αναμενόμενα αλλά και μη αναμενόμενα οφέλη. Δεν είναι μόνο καλύτερο να μαθαίνεις από τις εμπειρίες των άλλων παρά από τις δικές σου δοκιμές και λάθη, αλλά σύντομα θα ανακαλύψεις ότι βελτιώνονται οι επικοινωνιακές σου δεξιότητες, το λεξιλόγιο σου γίνεται πλουσιότερο και ο φόβος του κινδύνου και της απόρριψης εξαφανίζονται.


Αποκάλυψη 5: Να παρατηρείς τα άτομα στο βάθος του δικτύου σου


Επιπλέον της παρατήρησης της γραμμής αναδοχής σου για καθοδήγηση και ρόλους - μοντέλα, κατάλαβε επίσης ότι κάποιος στο βάθος του δικτύου σου έχει τη ν μεγαλύτερη δυνατότητα επιτυχίας από οποιοδήποτε άτομο στο δίκτυο σου. Ο David Oglivy, έδινε σε κάθε επικεφαλή τμήματος της διαφημιστικής του εταιρίας μια κούκλα Μπαμπούσκα -την βαμμένη Ρωσική κούκλα με τις πέντε μικρότερες κούκλες που βρίσκονται στο εσωτερικό της. Το μήνυμα τους στο νέο στέλεχος που βρίσκονταν μέσα στην μικρότερη κούκλα έλεγε, "Εάν προσλαμβάνεις άτομα μικρότερα από ότι είμαστε τότε θα γίνουμε ένας οργανισμός νάνων. Εάν προσλαμβάνεις άτομα μεγαλύτερα από ότι είμαστε τότε θα γίνουμε ένα οργανισμός γιγάντων".

Και αυτό πράγματι έγινε η εταιρία Oglivy & Mather΅Μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς και πιο φημισμένες διαφημιστικές εταιρίες.

Βοηθώντας τον καθένα να γίνει επιτυχημένος, επιδεικνύεις το πιο επιτυχημένο γνώρισμα των ατόμων που έχουν αξιοθαύμαστες επιτυχίες. Τα οικονομικά οφέλη και ανταμοιβές είναι υποπροϊόντα αυτού. Η ομορφιά της δικτύωσης είναι ότι ποτέ δεν ξέρεις όταν βοηθάς κάποιον να επιτύχει, ποια είναι η πραγματική δυναμική της σύνδεσης σου με αυτό το άτομο. Αντί να προσπαθείς εγωιστικά να κτίσεις την αυτοκρατορία σου, βοηθάς τον καθένα που συναντάς να κτίσει τα δικά του όνειρα και να λύσει τα προβλήματα του.

Σε μια βραδιά καταιγίδας πριν πολλά χρόνια, ένα ηλικιωμένο ζευγάρι μπήκε σε ένα ξενοδοχείο και ζήτησε ένα δωμάτιο. "Λυπούμαι, τους είπε ο υπάλληλος της νυκτερινής βάρδιας, είμαστε γεμάτοι με ένα Συνέδριο. Κανονικά θα σας έστελνα σε ένα άλλο ξενοδοχείο που χρησιμοποιούμε σε τέτοιες περιπτώσεις , αλλά ξέρω ότι" ..και ξαφνικά σταμάτησε για ένα λεπτό και συνέχισε "Δεν μπορώ να φανταστώ να σας βγάλω πάλι έξω με τέτοιο καιρό. Μπορεί να μην είναι μια ακριβή σουίτα, αλλά μπορείτε να μείνετε στο δωμάτιο μου. Είναι καθαρό, εγώ θα μείνω εδώ, θα τελειώσω τη βάρδια μου, θα διαβάσω λίγο και θα δουλέψω στο γραφείο".

Οι έκπληκτοι ταξιδιώτες έδειξαν ότι ένιωσαν άβολα με την προφορά του υπαλλήλου , αλλά με ευγνωμοσύνη δέχθηκαν την προσφορά του. Όταν την άλλη μέρα ο άνδρας πήγε στη ρεσεψιόν για να πληρώσει το λογαριασμό του, ο υπάλληλος ήταν ακόμη εκεί και του είπε "Δεν υπάρχει καμία χρέωση, βλέπετε ζω εδώ" Ο ηλικιωμένος κύριος του απάντησε "Είσαι το είδος του ατόμου που ο κάθε ιδιοκτήτης ξενοδοχείου ονειρεύεται να έχει ως εργαζόμενο. Ίσως κάποια μέρα κτίσω ένα ξενοδοχείο για εσένα"

Πέρασαν λίγα χρόνια, και μια μέρα ο υπάλληλος του ξενοδοχείου - που ήταν ακόμη στην ίδια θέση- έλαβε μια συστημένη επιστολή από αυτό τον άνδρα που είχε εξυπηρετήσει. Τα σχόλια του ήταν εγκωμιαστικά για όσα συνέβησαν εκείνη τη βραδιά με την καταιγίδα. Τον προσκαλούσε να τον επισκεφθεί στην Νέα Υόρκη και του είχε μέσα στην επιστολή ένα εισιτήριο πήγαινε -έλα. Όταν ο υπάλληλος του ξενοδοχείου έφτασε μετά από λίγες μέρες συναντήθηκε με τον θαυμαστή του στην γωνία της Πέμπτης Λεωφόρου και της Οδού 34, που βρίσκονταν ένα θαυμάσιο νέο κτίριο.

"Αυτό -του είπε- είναι το ξενοδοχείο που έκτισα για να διοικήσεις εσύ" "Δεν μιλάτε σοβαρά, έτσι δεν είναι", απάντησε με έκπληξη ο υπάλληλος. "Κάποιο κόλπο θα υπάρχει. Γιατί εμένα, και ποιος είστε τελικά"
"Ονομάζομαι Wiliam Waldford-Asoria και δεν υπάρχει κανένα κόλπο σε αυτό . Είσαι το άτομο που θέλω να λειτουργήσει αυτό το ξενοδοχείο."
Το ξενοδοχείο ήταν το γνωστό πια Waldoford-Astoria και ο νεαρός υπάλληλος που δέχθηκε την προσφορά να είναι ο πρώτος manager του ήταν ο Geroge C. Boldt.

Άσχετα από το ποιος είναι ο προσωπικός ή οικονομικός στόχος, ο στόχος καριέρας ή οποιοσδήποτε άλλος στόχος σας. γίνεται τέλειοι στο να βοηθάτε όσου περισσότερους ανθρώπους μπορείτε να επιτυγχάνουν. Ο μυστικός πλούτος στο Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι η ακεραιότητα των σχέσεων σας με τους ανθρώπους. Βοηθώντας τους άλλους να επιτυγχάνουν καθημερινά, η δική σας επιτυχία είναι εγγυημένη. Αυτό είναι το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα ποτέ

http://apasxolisi.pblogs.gr/tags/mlm.html