Κάθε μέρα ξυπνάμε το πρωί και ακολουθεί η λογική του καθενός..θα φάει πρωινό ή θα πιει καφέ ή ακόμα και τα δύο μαζί.Μετά θα μπει στο facebook θα διαβάσει ενημερώσεις για διάφορες σελίδες που έχει κάνει like και θα κάνει κάποιο σχόλιο σε κάποιο φίλο του όπως και 10-15 likes..μετά από αυτό το διάλειμμα του καφέ υπάρχουν 2 περιπτώσεις...

1.Να ξεκινήσει να ετοιμάζεται για να πάει στην δουλειά του.
2.Να συνεχίζει να είναι μέσα για να μιλήσει με κάποιον φίλο ή φίλη ή το πρόσωπο!
Για όλα αυτά σας δηλώνω εγώ προσωπικά κάνατε facebook επειδή κάποιος από τους φίλους σας..σας είπε ότι έχει 1.000.000 δωρεάν υπηρεσίες και μπορείς να μιλάς μέσω αυτού και και και..ο φίλος σας δεν έβγαλε τίποτα από την εγγραφή σας..επίσης εσείς δεν έχετε βγάλει ούτε 1 ευρώ για όλα αυτά που κάνετε στο facebook..και όμως ο άνθρωπος που το έφτιαξε ήταν ένας φοιτητής και τώρα ξέρετε πολύ καλά όλοι σας ότι έχει εκατομμύρια κέρδη μέσω του facebook και μάλιστα σε μικρό χρονικό διάστημα μέσω της διαφήμισης στόμα με στόμα..


Μια μέρα πήγατε και φάγατε τυχαία σε ένα εστιατόριο χωρίς να ξέρετε από κάποιον αυτό το εστιατόριο..τελικά μένετε απόλυτα ικανοποιημένοι στα 3 πιο βασικά πράγματα που θα μας κάνουν να ξαναπάμε εκεί:
1.Ποιότητα και ποσότητα του πιάτου
2.Άμεση εξυπηρέτηση
3.Καλές προσιτές τιμές
Δεν διαφωνώ για τα 3 παραπάνω..συμφωνώ και μάλιστα απόλυτα..γυρίστε πίσω στον χρόνο και δείτε πόσες φορές έχετε προτείνει αυτό το εστιατόριο σε κάποιο φιλικό ζευγάρι ή σε κάποιον φίλο σας ή σε κάποιον από τον επαγγελματικό σας χώρο...Κανένας δεν σας πλήρωσε για να το κάνετε και όμως το κάνετε επειδή είστε ευχαριστημένοι..


Θα σας πω και μία δική μου περίπτωση που συνέβη και δεν είχα κανένα κέρδος.
Χθες το βράδυ πήρα ένα καινούριο laptop της HP (διαφήμιση) και είναι και γρήγορος και με καλό επεξεργαστή του κουτιού με 2 χρόνια εγγύηση και δωρεάν αυθεντικά τα Windows 7 home premium 32bit και 64bit με μόνο 340 ευρώ!Το έχω πει ως τώρα σε 3 άτομα και θα πάνε τον επόμενο μήνα για να το πάρουν..χμμμ..εγώ το μόνο που έκανα είναι να το αγοράσω...και να μην το έλεγα θα το έβλεπαν ότι είναι καινούριο και θα με ρωτούσαν!Το ίδιο συμβαίνει και με μία καινούρια μπλούζα ή ένα καινούριο μπουφάν ή οτιδήποτε που να έχει σχέση με κάτι που το χρησιμοποιείς από τεχνολογία μέχρι και έναν παράξενο αναπτήρα!
Όλοι λίγο ή πολύ προτείνουμε κάτι σε έναν φίλο ή γνωστό ή συνάδελφο χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος απλά γιατί μας άρεσε εμάς..αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί εδώ στην Ελλάδα σνομπάρουν τόσο πολύ το mlm..πείτε μου έναν λόγο που δεν σας αρέσει..θα σας πω εγώ 10 λόγους που δεν σας αρέσει και είμαι σίγουρος ότι συμπεριλαμβάνεται και ο δικός σας λόγος εδώ μέσα.
1.Γιατί έχετε ασχοληθεί με την "τάδε" εταιρεία και δεν είχατε κάποιο κέρδος.
2.Γιατί έχετε ακούσει από κάποιον που έχει ασχοληθεί ότι δεν είχε κέρδος.
3.Γιατί είναι πυραμίδα και οι από πάνω βγάζουν πάντα περισσότερα από εσάς.
4.Γιατί πουλάτε πράγματα που μπορεί να είναι φθηνά αλλά δεν είναι επώνυμα.
5.Γιατί πουλάτε πράγματα που είναι πολύ καλά και υγιεινά αλλά δεν είναι φθηνά.
6.Γιατί δεν μπορείτε να κάνετε εγγραφές στην εταιρεία επειδή δεν το'χετε.
7.Γιατί τα άτομα που μιλάτε σας κοροϊδεύουν γι'αυτό που κάνετε.
8.Γιατί τα λεφτά που πήρατε γιατί ξοδέψατε 50 ώρες ήταν πολύ λίγα.
9.Γιατί υπάρχουν τόσοι πολλοί γραμμένοι που δεν πρόκειται να βρείτε άτομο να γράψετε.
10.Γιατί ότι πήραν τα πήραν αυτοί που γράφτηκαν πρώτοι.


Ε λοιπόν ήρθε η ώρα να σας λύσω και αυτά τα 10 που έβαλα και όσοι είστε λογικοί και αντικειμενικοί θα τα καταλάβετε και θα καταλάβετε ότι το mlm είναι το μέλλον.Θα απαντήσω και στα 10 που έγραψα αριθμώντας την κάθε μου απάντηση για την αντίστοιχη ερώτηση-αρνητικότητα που έχει ο καθένας γενικώς για κάθε εταιρεία.Εγώ θα απαντήσω σύμφωνα με τις εταιρείες που συνεργάζομαι εγώ και όχι με το σύνολο που γνωρίζετε εσείς όλοι...
1.Η εταιρεία που γίνατε συνεργάτης δεν είναι για εσάς γιατί εσείς μπορεί να μην θέλετε να πουλάτε και να θέλετε μόνο να διαφημίσετε την εταιρεία σας σε άλλα άτομα.
2.Κάτι που δεν έχετε κάνει δεν μπορείτε να ξέρετε αν είναι για εσάς ή όχι...το να μπω σε μια εταιρεία και να περιμένω από τον σπόνσορά μου (αυτόν που με έγραψε) να μου γεμίσει με άτομα όλη την ομάδα μου και να σέρνω από πίσω μου τσουβάλι με λεφτά..δεν πρόκειται να συμβεί ΠΟΤΕ γιατί απλά δεν συμφέρει τον σπόνσορά μου.
3.Πυραμίδα σημαίνει ότι ο σπόνσοράς μου θα βγάζει ΠΑΝΤΑ πιο πολλά λεφτά από εμένα..λάθος..αυτό δεν είναι mlm..γιατί αν εγώ γράψω 50 άτομα και έχουν ποσοστό π.χ. 10% και εγώ έχω 20% και ο σπόνσοράς μου έχει 25% τότε ο σπόνσοράς μου παίρνει 5% από εμένα (γιατί πάντα πληρώνεσαι με την διαφορά που έχεις από το άτομο που έφερες) και εγώ θα πληρωθώ 10% από 50 άτομα..χμμμ..μάλλον θα πάρω πιο πολλά από αυτόν...επίσης πυραμίδες ονομάζεται η καθημερινή μας ζωή..πείτε μου..υπάρχει περίπτωση ένας λοχίας να ξεπεράσει σε μισθοδοσία έναν Λοχαγό;ναι υπάρχει...αν περάσουν 20 χρόνια για τον λοχία και ο Λοχαγός μπει στον πάγο τότε θα έχουν ίδια μισθοδοσία...από το σχολείο (διευθυντής υποδιευθυντής δασκάλα κ.τ.λ.) μέχρι και στην δουλειά μας (αφεντικό, υπεύθυνος καταστήματος, υπεύθυνος βάρδιας κ.τ.λ.) είμαστε υποχρεωμένοι να βγάζουμε σαν εργάτες τον κατώτερο μισθό και οι διευθυντές και τα αφεντικά τον υψηλότερο.Αυτό όμως δεν συμβαίνει στο mlm..mlm δεν είναι πυραμίδα...
4. & 5.Στις εταιρείες που συνεργάζομαι εγώ δεν πουλάω τίποτα και δεν μου λένε κάθε μήνα να κάνω τόσο τζίρο και τόσα λεφτά και και και...
6.Το να το έχεις δεν έχει καμία σημασία...σημασία έχει ότι αυτό που κάνεις είναι μοναδικό..πιστέψτε ότι μετά από χρόνια που δεν κατάφεραν να βγάλω 10.000 και 20.000 ευρώ καμιά φορά μπορώ να πω ότι δεν έχει σημασία αν το έχεις γιατί σημασία έχει το τι ξέρεις και το πως το χειρίζεσαι και το πως χειρίζεσαι τον κάθε υποψήφιο..εγώ προσωπικά σας λέω το εξής...οι υποψήφιοι που θα γραφτούν στην εταιρεία είναι οι άσσοι σε μια τράπουλα..πάρτε μια τράπουλα με όλα τα φύλλα και ανακατέψτε την...αφήστε την κάτω και ξεκινήστε να τραβάτε φύλλα..σκεφτείτε το κάθε φύλλο σαν έναν υποψήφιο για την εταιρεία που είστε συνεργάτης και ότι το κάθε φύλλο είναι αποτυχία ΕΚΤΟΣ από τον Άσσο που είναι η επιτυχία...από τα 52 φύλλα που θα τραβήξετε τα 4 θα είναι οι Άσσοι και η επιτυχία σε εγγραφές...κοινώς αυτό σημαίνει ότι η απογοήτευση επειδή προσπαθήσατε να μιλήσετε σε 10-20 άτομα και αποτύχατε σημαίνει ότι δεν το έχετε..όλοι αυτό κάνουν και μετά φτάνουν ψηλά.
7.Έχω έρθει σε πολύ δυσάρεστη θέση με άτομα που ήταν κολλητοί μου και ούτε καν άκουσαν αυτό που έλεγα παρά μόνο ότι κάθομαι και ασχολούμαι με τρίχες...δεν τους άκουσα και συνέχισα και έβγαλα αρκετά χρήματα με τις τρίχες.Εγώ το να δεχτώ επίθεση από κάποιον σημαίνει ότι θα του αποδείξω ότι θα τα καταφέρω ΧΩΡΙΣ αυτόν και φυσικά επειδή είπε ότι είναι τρίχες ένα παραπάνω να του αποδείξω το αντίθετο..(έχει συμβεί άτομο που δεν ήθελε ούτε καν να ακούσει μετά να με ρωτάει πως πάει και να του λέω τα ποσά που παίρνω και να με κοιτάει με μισό μάτι ώσπου του έδειξα τον λογαριασμό τραπέζης μου..περιττό να πω ότι μετά γράφτηκε αλλά τον έγραψα και εγώ και ότι έκανε το έκανε μόνος του)
8.Τα λεφτά πάντα θα είναι λίγα σε σχέση με τον χρόνο που ξοδέψατε...γιατί αν σκεφτείτε ότι αυτά τα λεφτά θα τα παίρνετε για μια ζωή..θα είναι λίγα...δηλαδή θα ξοδέψετε 50 ώρες για να πάρετε 50 ευρώ..αυτή η αύξηση όμως έγινε..δεν φεύγει αν αρρωστήσετε..πάλι 50 θα πάρετε...μετά πάτε στα 100...το ίδιο...αν βαριέστε και καθίσετε στο σπίτι σας για ένα μήνα πάλι 100 θα πάρετε...επίσης παίζει πολύ ρόλο η εταιρεία που θα μπείτε τι προσφέρει και το πόσο καλός είναι ο τρόπος πληρωμής και το τι χρειάζεται να κάνεις για να πάρει το ποσό που θες εσύ...αν δηλαδή σου πουν να κάνει 500 πράγματα για να πάρεις 500 ευρώ τότε μάλλον δεν είναι αυτό που θες..αν σου πούνε να κάνεις 5 πράγματα τότε μάλλον είναι αυτό που ψάχνεις..
9.Οι δύο εταιρείες που είμαι συνεργάτης έχουν λιγότερο από 6 μήνες στην Ελλάδα και περισσότερο από 5 χρόνια στο εξωτερικό...αυτό σημαίνει ότι είναι έμπιστες εφόσον είναι 5 χρόνια στην αγορά..
10.Αυτήν την στιγμή υπάρχουν 2.000-3.000 άτομα στην χώρα μας που έχουν γραφτεί από τα 10.000.000 που είμαστε..εγώ σας λέω να μπει το 10% όπως το παράδειγμά μου με τους άσσους και να μην βάλουμε τους πολύ γέρους οπότε μιλάμε για 5.000.000 κατοίκους (τους μισούς έβαλα) και το 10% είναι 500.000 μέλη...θες να είναι στην θέση 400.000 ή στην θέση 5.000 δική σου η απόφαση!!!
http://dreamaffiliates.blogspot.gr/2013/01/mlm.html