Και τα δύο φύλα, όπως έχει διαπιστωθεί, είναι πιο ειλικρινή με τους φίλους τους παρά με τους συντρόφους τους.

Τελευταίο δημοσίευμα μοιράζεται μερικές από τις αλήθειες που οι γυναίκες εύχονται να ήξεραν οι άντρες σε σχέση με το σεξ. ¨Ετοιμοι;




1. Για να έχω διάθεση για σεξ, θα πρέπει να ερεθιστώ και συναισθηματικά και σωματικά.

2. Τα λόγια είναι αφροδισιακά για μένα. Αν θες περισσότερο σεξ, μίλα μου περισσότερο.

3. Όσες περισσότερες δουλειές κάνεις κι εσύ στο σπίτι, τόσο περισσότερο έχω διάθεση για σεξ, γιατί είμαι λιγότερο κουρασμένη και δεν αισθάνομαι σκλάβα.

4. Θέλω περισσότερο χρόνο από σένα για να έρθω σε οργασμό κα ιείναι πιο δύσκολο. Μη βιάζεσαι.

5. Να είσαι τρυφερός. Το δέρμα μου είναι λεπτό και ευαίσθητο. Αυτά που για σένα φαίνονται απλά, συνήθως με πονάνε.

6. Μην υποθέτεις ότι μόυ αρέσει μόνο το ρομαντικό σεξ. Μου αρέσει και το πιο άγριο πού και πού.

7. Μην με πιέζεις να κάνουμε σεξ αν σου έχω πει όχι. Με κάνεις να φαίνομαι ξενέρωτη.
http://kostasedessa.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7652.html